Laatste dag!! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Lisanne Mandos - WaarBenJij.nu Laatste dag!! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Lisanne Mandos - WaarBenJij.nu

Laatste dag!!

Door: lisannemandos

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

30 Augustus 2010 | Nederland, Roosendaal

Vandaag is het mijn laatste dag hier in het koude en regenachtige nederland!
Over ongeveer 24 uur zit ik al in het vliegtuig opweg naar mijn grote avontuur in Kenia!
Zaterdag mijn afscheidsfeestje gehad! Het was echt super! En heb veel centjes opgehaald voor de mensen daar!Iedereen heel erg bedankt daarvoor! Nu kan ik tenminste echt iets voor de kindjes daar betekenen!Maar eerst ga ik mijn ogen en oren de kost geven, om te kijken wat ze nodig hebben!
Heb er echt heel veel zin in!
Dus de uurtjes worden al afgeteld!
Iedereen heel erg bedankt en tot mijn volgende verslag, maar dan in Kenia!!

• 30 Augustus 2010 - 08:30

Irene:

Hey Lisan,

Heel erg veel plezier en succes daar!!

Liefs,

x

• 01 September 2010 - 23:13

Aynur:

hey Lis,

srry dat k nie op je afschiedsfeestje was, maar ik wens je alvast suc6 in Kenia maar ook vooral veel plezier!!

we zullen je missen tot over 3 maandjes xxxx Aynur!!!

• 02 September 2010 - 14:16

Barbara:

Hee lisanne wilde je mailen over de kamer maar heb je e-mail helemaal niet :O

stuur mij anders ff een mailtje?
    barb.sweet_10@hotmail.com

en hoe waren de eerste indrukken??

kuss

• 02 September 2010 - 15:43

Mama:

Hoi Lisanne, ben zeer benieuwd hoe het daar is,laat snel wat weten!dikke kus,ook van Doodle

• 02 September 2010 - 18:42

Mama:

Het skypen is fantastisch, lang leve de techniek, net of je dichtbij bent, terwijl je zover weg bent, heb je foto's op mijn hyves gezet, grappig hoor die schapemuts!